Pages

Wednesday, April 6, 2011

x tau nk taip ap dah..

Aduh! sakit kepalaku! sakit.. x tau nak ckp dan taip mcmmane tu pun.. x tenang.. jiwa kacau! nie.. aku x suka tu aku x suke, so ap yg ak suke? oke ak x tau.. x tau dan trus x tau... knp? mengapa? bagaimana? caranye.. eh serabut! kelam kabut.. diam carik jawapan.. x tenang... mcm mane nk tenang.. keje byk.. tp nk kene fikir pasal bende laen.. ssh la org zmn skrg nieh.. eh! ntah x tau la.. malas nk lyn! be professional! skrg dh syp! hambik kauuu! ak bg sebijik.. mmg aku tau ego aku sgt tinggi! ak x tau knp?? mungkin EGO aku yg menyebabkn aku jd mcm nie.. oke mls nk pk! so.. ak nk pk jugak.. ak mmg x boleh ad mslh.. klo ad.. aku mesti nk setel kan dlu.. bru boleh buat keje.. eh! ah! lantaklah.. ap org nak kate! sbb ak mmg keras kepala! mmg la keras.. sbb ap? sbb ad tempurung kepala.. klo kepala nie lebut.. mcm2  la bentuk kepala yang kita boleh jumpe! mmg ak rase sgt bersalah... oke sori lg skali! sbb EGO yg sgt tggi sukar utk direndahkan levelnyer.. mungkin dsbbkn aku org sayya.. ak cume boleh sampai super sayya 3... super sayya 4 blum lagi sbb tggu abih blajar dlu... nak naekkn EGO lg tggi kene tggu dlu.. mmg aku kuat macam goku.. tp... kdg2 prangai mcm bezita ckit... kdg2 ak boleh jd go-ten.. maklumla.. aku nk jadi sume org!.. apa yang org nk kate.. yg penting kita jd diri sendiri...ah! 

            Mase lwn fliza.. huh! mmg susah.. abg goku try lwn... tp kalah sebenarnye... bezita x dpt tolong sebab dia ade kat wad bersalin mase tu bulma dah nk bersalin anak kedua.. dia x dpt nk tolong.. lgpun tu aku yang suruh dia tmnkn isteri dia...nseb bek ak dtg tolong lwn... mase tu piko bg goku mkn kacang dewa.. so goku bgun smula tolong aku lawan... dush2x.. ak kene blasah ngan fliza.. pahtu goku kene potong bdn dia ngan fliza.. aku bgun dgn pantas dan trus buat kamekameha 69x kuasa petala langit! sssssssssuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzz!!!! ..tba2.. terdgr suare org kejut..nur hazizi amir hamzah!! nur hazizi amir!! nur hazizi!! hazizi!! zizi!! gg!! zi!! g! bgunla!!!... dh pukul 6 pagi nie... siap2 pegi skola.. huh! habis! ak.... igt mcm skjp ja tdo... rupe2nyer dari pkul 9 lebih mlm td ak dh tdo.. eh! RPH?? siap ke x? kajian tindakan? habis aku! kajian tindakan bru brgnjak ckit..ad kelas plak tu arini.. eh! ap dh jd dgn ak nie sejak belakangan nie.. eh! klo mcm nie kene balik umah mggu nie.. eh! x boleh jd... kene jgk balik.. utk mndptkn ketenangan.. 

             oke sori.. harap dapat trima kemaafan ini.. biase la mulut orang.. klo nk citer pasal mulut orang nie... 100 thun pun x abis..  klo x kene wat surat tunjuk sbb la nie.. dh la nk taip kajian tindakan.. pahtu, nk kene buat surat tunjuk sbb dgn surat minta maaf 20 muka surat mcm yg diminta oleh unit praktikum sbb x dtg taklimat praktikum.. haha! padan muke aku! oke wat hal! oke mmg seorang trouble maker...

0 katakata:

Post a Comment