Pages

Monday, April 11, 2011

mane perginya semua??

dkt sini ada seorang budak yg suke buat hal! eh! ko wat hal la! org sume wat keje ko wat ap? wat hal la! huh! penat maen fusal x ilang lg... oke buat hal... gitulah.. mengenai sebuah cerita seorang manusia yang buat hal! aku x tau la... pening aku dibuatnyer.. orang itu adalah aku... entah knp suke sgt bermain2.. eh! sedarlah kau wahai hazizi! engkau tu ingat bgus sgt ke.. ko maen2 byk la.. ko nie nak kene ke? keje menimbun2 tp... ko x buat pon... bile ko nk buat? eh! mmg la keje menimbun2.. tp... ak smpai x tau nk buat mane satu.. yg ko rajin taunye update blog... ap nk jd ha?! ko nk kene pakuk mcm gasing yg dipakuk? tau la.. tp... kajian tindakan ko mcm mane? igt! ketua jabatan nk tgok.. mmg aku suke wat hal! lecturer pembimbing ko dh bertukar jd... ko punyer keje kene update balik... sempoi2 jd ap? jadi sempoa! mmg nk kene! oke... wat hal di situ... nak kene tumbuk? ha silekan.. mmg nk kene.. sbb dh lame x kene! aku suke wat hal!

0 katakata:

Post a Comment