Pages

Monday, April 4, 2011

wah.. teruknyer

As Salam.. sebelum mula apa2 aku ingin memulakan penulisan ini dengan dua rangkap pantun:

depan belakang kanan kiri atas bawah
name blog ak orang dah complain
aku ini hanye insan yg lemah
yang sgt suke bermain main

tiada kata dapat dirungkai
hanya senyuman dapat diberi
salam di dibalas tanda berbudi
itulah dia nama hazizi

esok adalah hari yg agak memenatkan sebab ada dua kelas english dan sains jumlah keseluruhannya 2 jam. Tadi diobserved oleh guru pembimbing terchinta dan beliau nak tgok folio dulu bru boleh bagi borang penilaian. Aku agak seronok pagi tadi sebab kene tegur dengan guru Penolong kanan hal ehwal murid kerana aku masuk kelas lewat. Jadi padanlah muke aku yg terlewat 2 minit masuk ke dalam kelas. Slalunya guru sebelum kelas aku akan kuar lewat sikit, tapi hari ini dia keluar awal rupanya.. lg skali! padan muka aku! oke.. ini adalah kali pertama aku ditegur sebab sebelum nie praktikum x pernah kot! x pe.. oke! padan muke aku.. Kebetulan guru HEM itu ad kelas disebelah kelas aku.. so dia tggu bdk kelas dia x naik lagi dari padang kot x pun makmal sains x pun bilik KH tp entahla.. so nmpk kelas yg ak nk masuk x de cikgu.. beliau masuk kejap suruh student ak diam.. ak tggu ja kat luar.. beliau mmberi arahan supaya murid di dalam kelas diam.. mase beliau keluar, beliau x prasan aku dh tggu kat luar agak lama di situ. Murid2 ak x brani nk ckp yg ak dh tggu kat luar dan aku jenis x suke kacau org sdg bercakap.. jd biarkan ja..

Mase aku sedang mengajar dan sdg diobserve cikgu HEM tu paggil aku keluar kelas kejap dan memberi beberapa nashi-hurt. X pe.. aku trima semuanya. Silap aku..Lagi skali! pdn muke aku... oke.. beliau x prasan kot guru pembimbing kesayangan ada kat blakang.. tp x pe.. aku trima dgn hati yg terbuka. Sekarang praktikum tggl sebulan utk dihabiskan. Byk perkara yg perlu disetelkan. Jd ini adalah tanggungjawab aku! tp ak msih berfikir.. Nk balik ke x nak mggu nie?? HEY! kajian tindakan kau belum siap lagi la panda! oke... wat hal.. nnt aku buat la.. tgh buat la nie.. tgh carik idea yg sesuai utk dimasukkan ke dalam gorengan kentang yang disadur cheesee! jgn rentung sudah. Oke trima kasih sebab bg komplen pasal name blog saya! saya trima komplen tersebut dgn hati yg terbuka. Jd wat mase skrg nie biar ah dlu.. lepas sume keje dah setel.. esaimen dh hantar bru.. saya fikirkan name blog yg bru.. oke! di bawah nie adalah bukti keseerabutan ibarat akar pokok kelapa sawit.. tau pokok benjen nama jawanye.. entah betul ntah idak ejenye.. 






ini dlu wat mase nie.. oke sebelum aku berundur diri, aku ad serangkap pantun...

sopan santun budaya kita
jgn dikenang kpd yg tiada
klau umur masih ada
bolehla kita bersua muka

sekian, terima kasih! AR AR AR AR AR AR AR AR AAAARRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHH!!!!! Lg skali! PADAN MUKE AKU!

0 katakata:

Post a Comment