Pages

Sunday, April 17, 2011

hish! ape aku dah buat nie..

oke wat hal... saya seorang yang suke buat hal... minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki... saya x bermaksud untuk melukakan hati sesiapa.. saya harap dimaafkan.. dan x kan berulang lagi.. izinkan saya menyusun 10 jari dan memohon sejuta kemaafan kepada anda... saya x pe ap2 niat pun untuk berbuat begitu.. saya hanya insan yang lemah yang melukut ditepian gantang.. x tau nak cakap mcm mane dah... satu masalah yg ditimbulkan oleh saya sendiri.. tengok! apa dah jadi? satu kerje pun x bergerak... padan muke kat saya.. jadi bengong kejap.. jadi macam org bodoh pun ade... jadi macam orang giler pun ade... sume ade la... pakej lengkap... saya mintak maaf banyak2... tkut kalau terjadi ap2...saya x sempat mintak maaf.... awak.... 

0 katakata:

Post a Comment