Pages

Wednesday, July 31, 2013

HARI SUKAN TAHUNAN SEKOLAH KE - 39

Pada 6 dan 7 Julai 2013, SKSri Langat telah menjalankan Temasya sukan tahunan sekolah kali ke 39. Pada kali ini, temasya sukan ini telah dirasmikan oleh Tn Guru Besar.





Thursday, January 26, 2012


Allah selamatkan kamu.. Allah selamat kan kamu.. Allah selamatkan kamu..

Slamat hari lahir diucapkan kepada insan yang teristimewa dalam hidup ini.. hari ini 26 Januari 2011 adalah hari lahirnya.. Smoga panjang umur murah rezeki.. Smoga sentiasa mendapat perlindungan dari Allah dan mendapat berkatNya.. Jadilah anak yang solehah dan sentiasa bersungguh - sungguh dalam apa saja perkara yang dilakukan.. X sangka, dah 21 tahun rupenyer umurnye.. hehe.. nampak mcm muda ag.. jadilah kakak dan adik yang dicontohi serta jadilah seorang pelajar yg sentiasa bertanggung jawab serta tidak juga lupe kepada insan yg disayangi yang sentiasa sangat memrlukan  semangat dan sokongan dari awak.. hehehe.. Smoga menjadi insan yang cemerlang, gemilang, terbilang dan terbaikk! sekian..


Wednesday, January 4, 2012

perginya tahun 2011 M



Tahun 2011 telah pun berlalu dan 2012 menyahut untuk meneruskan perjalanan. Tanpa disedari banyak perkara pahit manis yang telah ditempuh. Tujuan aku mengupdate entri kali ini adalah untuk menceritakan pengalaman yang telah ak lalui sebagai seorang anak, abang, pelajar dan bakal guru. Banyak perkara yang telah ak pelajari. Tahun 2011 juga merupakan tahun yang bermakna untuk aku. Dan perkara itu akan mempengaruhi hidup aku sehingga ke akhir hayat aku. Pada tahun ini juga ak mengenali seseorang yang sangat bermakna selain keluarga aku di dalam hidup aku. Terima Kasih kerana sudi menerima saya seadanya dan sudi menemani diri ini semasa susah dan senang. Tp.. sekarang duduk berjauhan.. semakin rindu rasenyer.. x sabar nk jumpe.. Untuk pengetahuan beliaulah yang tolong cantik - cantik, hias - hiaskan blog saya ni. kan dah cantik, klo x berserabut jgk. Terima Kasih dari Saya. Tahun 2011 merapakan tahun akhir ak belajar. Memang sangat sebuk, tp disebabkan dorongan yang telah dberikan oleh keluarga dan awak serta rakan - rakan serta para pendidik2, ALHAMDULILLAH, semuanya telah berjalan dengan lancar. Banyak kenangan yang dicipta dan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012.. Tp.. ak rase diri aku masih banyak yang perlu diperbaiki. So, azam tahun 2011 ad yang dah tercapai antaranya adalah.. ehem2.. trima kasih kerna menerima diri ini yang banyak kekurangan dan kelemahan.. TERIMA KASIH BYK2.. hehe nk genya pulak kat sini.. sori.. So, azam tahun ni plak adalah.. untuk membaiki kelemahan dan kekurangan diri untuk menjadi insan yang cemerlang, geemilang dan terbilang.. INSYAALLAH.. semua tanggungjawab perlu dipikul untuk keluarga, masyarakat, negara dan... ehem2.. haha! sekian untuk petang ni..

p/s---> rindunyer lah.. :(