Pages

Wednesday, April 6, 2011

Huh! terkejut dan menggigil seketika..

Assalamualaikum... semase sedang mengupdate entri terbaru (entri sblum nie)... lalu aku menjawab... waalaikumussalam.... lalu ak pandang pintu bilik gerakan sebab ad org bagi salam (mcm ak kenal suare nie... tp dimana ya?)... dgn muke yg rilek dan tak bersalah aku pandang ke pintu bilik gerakan.. alamak! gugur jantung ak.. tiba2 kaki rase kaki nie dh x jejak tanah... kepale jadi lembut.. dah mcm isi durian !.. mmg ak dh agak! org nie la yg dlm fikiran ak sbelum nie sbb suare mcm kenal... lalu aku pergi ke pintu lalu bersalam dengan beliau... sihat tuan haji? lalu beliau menjawab... alhamdulillah.. sihat2 saja... tgn ak menggeletar.. hairi dh masuk kelas.. sbb ade kelas english.. aku? kelas lg 30 minit.. so... aku je la yg melayan kedatangn org terpenting dlm jabatan sains.. iaitu Tuan Haji Lokmanhakim (Ketua Jabataan Sains) seriously.. x tau langsung beliau nak dtg... 

dlm kepala otak aku... rph ak? semalam ngan arinie? folio ak x bwk... oke mmg ak wat hal... sambil berbual.. beliau mengecheck aku punye rph yg x siap lg.. smlm ngan ari ni.. alamak! mase beliau tgh check.. tgn ak menggigil ya Allah.. cuma Allah yg tahu... dh la sorang2.. sume soklan nk kena jawab.. tolong.. aku rase td... jantung mcm nk pecah dan meletop ibarat bom atom.. aduh... Ya Allah tolonglah hamba Mu yg lemah ini... ternoda oleh dunia.. dkt 10 minit beliau check buku rph ak.. ak plak leka isi borang penilaian.. lepas dh abis check, beliau tanye bebrapa soklan yg x perlu dinyatakan di sini.. jd aku rase lega x tanye psl rph smalam ngan arinie... lepas dh abih tanye... beliau bukak balik rph ak.. nak tgok2... ak pun mggigil smula.. pastu beliau tulis komen2 kat rph ak.. lepas abih sume tue.. beliau kate... oke... saya nak beransur dlu... fuh!!!!!!!!!!!!!!! lega ak... lalu beliau pulang... boleh pulak beliau tanye.. ad kelas x lepas nie... aku dgn cemasnye mnjwb... ade... oke aku igt beliau nk observe... naseb baik x.. so.. mmg mengerikn... oke... aku mmg suke wat hal.. oke aku seorang trouble maker... 

0 katakata:

Post a Comment