Pages

Sunday, April 24, 2011

kalau lah aku tahu...

huh! dahsyat... kalaulah aku tahu.... malam td x kn ak pergi maen futsal... tgok! skrg ap dah jadi... besok dah la ad pertandingan inovasi... mcm mane la ak nk berdiri lame2... tkut tumbang je esok... harap2 sume berjalan dengan lancar... tuan rektor.. mintak maaf klo saya tertumbang esok... saya rase dh x berdaya dah nie.. hish! mcm hebat sgt maen futsal.. tgok skrg! sape susah! ak jgk... aku berdoa ke hadrat Allah smoga cepat sembuh... klo dah kurang sikit semangat la sikit untuk program esok... malam td ak x pernah merasa sakit sebegini... rase macam x tentu arah... x sampai sejam pun maen.. ak dh balik sbb x tahan giler... huh! dahsyat... cume Allah yg tahu... bawak kete pun dh mcm org mabuk sbb terlalu sakit.. first time dlm hidup ak, ak rase sakit sebegini.. x pasal2 air mate mengalir.. haha! ciwek giler ak... ak x nk nangis tp... x pasal2 tibe2... mungkin sbb sakit sgt kot... ak x nk pegi hospital... padan muke aku...!

0 katakata:

Post a Comment