Pages

Monday, April 4, 2011

agak sibuk!

huh! kajian tindakan aku! byk lagi x buat... jumaat nie kene hantar kat lecturer.. tolong la.. x sggup lagi rasenyer nk menanggungnya... kepala dah asyik pening je nie... mmg wat hal! td kene observe dgn guru pembimbing... last observe... lega raseyer... seriously lega... sekarang tengah wat hal kajian tempatan.. eh! kajian tindakan... dh kebuntuan di sini... saya masih berada di sekolah ketika ini... walaupun mase rehat terpakse dikorbankan.. petang nie nk pegi ke library sekejap.. sbb resources masih x cukup walaupun dah lima buku aku rujuk... masih jugak x cukup untuk support aku punyer kajian.. syukur dapat keluarga yang memahami sbb slalu col dikala aku kebuntuan idea... nnt ad ja idea abah bagi... x pun emak yang bagi idea...depa cikgu mesti byk idea..  trima kasih! sayang mereka! mereka juga penguat smgt.. tp... nk balik ke mggu nie?? dh sakit rumah (homestay eh! homesick) dah nieyh! x pe ckit lagi.. truskan menaip... menaip blog la tapi.. huh! dahsyat! lepas nie apa lagi ak nk taip... walaupun tggl bbrape bulan lagi kat maktab (klo x de ap2 mslh) makin sebuk plak rasenyer.. sabar ya hazizi.. nnt kita cari damai di hati... 


hairi sambil menyentap dan berkata GITULAH GG!!

0 katakata:

Post a Comment