Pages

Monday, March 28, 2011

sikit lagi..

oke... dalam tempoh beberapa minit lagi aku akan diobserve... sumenya telah disediakan... tapi aktiviti ak rase mcm kurang menarik sebab ap ak x tau! penat satu mlm ak berfikir merehatkan fikiran di beranda rumah sambil memandang depanbelakangkirikananatas....... bawah ak x pandang sebab tkut duk hidup sorang2 dikala semua housemate telah melelapkan mata mereka.. teringat ak kepada abah... beliau selalu tido lewat malam sampai pukul 4 lebih sebab byk keje nak kene wat... nnt kat skola dh boleh fokus nak mengajar... nak kene tanda buku, tanda kertas, kajian tindakan, laporan panitia dan sebagainya.. so... ak kene ikut sbb... aku anak bapak!.. oke wat hal..haha.. 
semalam ade orang gaduh dekat giant... huh! dahsyat... mmber aku ade record video tu... tp utk x mengaibkan mane2 pihak... video itu disimpan sebagai kenangan.. 'bukan ku mengungkit kisah lama... sekadar mengulit kenangan'... jiwang giler lagu nie... sampai sekarang aku masih kebuntuan idea utk buat projek ap di sekolah.. bende nk kene rancang sekarang sbb sem dpn sem last (insyaAllah klo x de ap2 terjadi)... sebuk kot... semuanya bermula pada bulan Julai tahun 2006... dgn keadaan terpaksa ak meninggalkn Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan... abah col ak.. mase tue ak kat library tgh study subject biology.. sbb igt mggu tue nak balik discuss dgn abah... so carik dulu masalah ap2 pahtu tanye kat abah.. tp... hari khamis.. abah col... hazizi.. awak ditawarkan utk masuk maktab... so awak setel ap2 dlu kat sane... isi borang tarik diri dari pengajian... klo ad masalah ap2 col abah... nnt ptg abah dtg pastikan sume dah setel... ak jawab... mcm nie... walaupon menjawab itu bagi aku satu bende yg kurang ajarin.. abah... saya seronok kat sini walopon kawan saye cume 2 lelaki dan sorang prempuan.. saya rase tenang di sini... klo abah nak kite masuk mktb.. oke je.. x dak hal punyer.. haha... aku masuk maktab adalah secara sukarela... mase nak blah.. mmbr aku cume 2 org je ad kat bilik.. sbb yg laen sume ad kuliah... so depa x tau ak blah.. haha.. padan muke aku! 
oke buat hal plak kat sini.. ak kene masuk kelas dlu... see u later! ^4^>> 

0 katakata:

Post a Comment