Pages

Monday, March 28, 2011

huh! sebuk giler bakkkkkkk!

berdirinya aku di sini utk menyampaikan sebuah syarahan yg bertajuk... ak mmg sebuk... ari nie td di observe... besok pon ad... yes! mmg sronok... sronok giler bakkkkkkk! penat aku prepare sume bende sampai pukul 5.00 pagi.. nak tau ap berlaku... setengah jam lesson aku diberi kepada cikgu english sbb nk ajar budak choral skipping... eh! choral speaking.. jd dalam tempoh stgh jam itu aku diobserve... lesson sejam di pendekkan menjadi sejam.. huh! dahsyat! memandang kn tempoh praktikum tggl 5 mggu lg.. ak dh x larat sbenarnyer nak tembuh.. sbb topik sains yg diajar semakin susah.. bkn susah dari kontennyer.. tp susah dari segi penyediaan ABM dan sebagainyer.. klo nk chalk and talk... x dak hal punyer.. bende maujud nak kene ad sebb klo nak ajar budak2 nie.. depa nak sumber yang sahih! klo nak diikutkan hati.. telah lama ku pergi membawa diri.. haha!
Ok besok punyer prancangan belum setel lagi.. lesson plan x buat lagi... 4 mase semuanyer nak kene tmpoh esok... 2 mase english dan 2 mase sains... td pegi jumpe lecturer bincang pasal kajian tindakan... alhamdulillah tajuk ak diterima seadanya.. mcm mane plak nk buat setrusnyer? x pe nnt kite wat ye hazizi! kata otak kpd hati.. mcm mane plak dgn esaimen yg laen... kelas laen sume dh hntr.. x pe... nnt kite buat ye.. oke stakat ini saja syarahan saya... seeee uu ddd iiii pp tttt...!

0 katakata:

Post a Comment