Pages

Wednesday, March 30, 2011

adakah ada sinar untuk hari esok?!

Tadi lecturer dtg untuk observe hairi.. tiba - tiba beliau cakap, "hazizi, saya x jadi observe kamu hari jumaat, so.. saya observe kamu hari lain ya, iaitu esok.. (khamis)".. jantung aku gugur selepas dipanah oleh kata - kata yang sangat berbisa.. Sesungguhnya aku hanya berlenggang sebab aku sangkakan beliau ingin mengobserve hari jumaat.. tetapi ditukar kepada hari esok.. wah.. aku sangat tidak bersedia.. tolongla.. jangan buat saya macam nie... sedih rasenyer..

tapi x pe... lagi cepat habis lagi bagus.. 

oke hari nie hari lahir emak yang ke 47.. terima kasih emak kerana melahirkan saya ke atas dunia ini.. terima kasih kerana menjaga membelai dan bermacam2 lagi... terima kasih emak... saya sayanggggg emak... 

byk lagi nak citer... tp.. mase tidak mengizinkan..  sekian.. 

0 katakata:

Post a Comment