Pages

Saturday, February 26, 2011

sEpeTanG di KaMpUng HalAmaN

           Huh! tenang  ... bunyi burung sahut menyahut di halaman rumah membuatkan aku rase sgt tenang.. lari dari kesibukan kota walaupun ipoh tu x lah sebuk macam kat keyell.. Kedengaran bunyi moto kadang - kala menganggu konsentrasi aku terhadap kedamaian di hati.. klo dh balik Ipoh nanti mule la sibuk itu ini.. dengan praktikum dan sebagainya.. Aku masih buat x tau padahal aku tahu hari Isnin, Selasa dan Rabu aku akan diobserve oleh guru2 pembimbing dan pensyarah..  bukan apa aku nak rehatkan kepala aku.. penat bakkk!!! esok lpas subuh dah nak balik ipoh smula..dengan harapan besok balik x de jem mcm ari jumaat.. igtkn jem sebab mmg kete byk, rupenyer lori masuk gaung.. lori kren mnyebabkn jln jem sbb nk tarik lori kuar dari gaung yg x dalam tu.. so.. berhati - hati di jalan raya..  
          Bile dh balik ipoh, sume nak kene buat... RPh dan bende2 yg sepatutnya dibuat.. pening jugak nak mencari strategi pembelajaran yang sesuai untuk budak2 yg x pandai membaca.. bukan apa kesian tgok mereka.. mcm mane mase depan mereka kelak? so, jd tanggung jawab cikgu utk memastikan anak muridnya berjaya... 

0 katakata:

Post a Comment