Pages

Tuesday, February 22, 2011

SePetang BerSama ApiT 2

            Dah kenape? itu ayat yg slalu kuar dari mulut die kepade aku.. ak pun x tau kenape? dgn selambe aku jawab menjawab tu pun! aku ingin mencekapi di sini kepadanya pun... aku memohon ampun dan maap sekiranya ade terkasar gurau ke dan sebagainye pun! haha! dah nk terang malam nie.. besok lecturer nak observe akau yang tengah diselubungi rase yang sangat x tau nk buat ap2.. hard oi! sori.. agak mengarut di sini... biasenye kalau apit ade kat malaysia skrang.. kami berada di persanjung bercham untuk memperkenakan capati nya yg lazat tersebut.. lagi2 kalau mee goreng Sarjaydat.. peh! marvelous bakkkkk! tp... walaupun pagi bute.. ramai lagi remaja yang masih berkeliaran... x kira lelaki atau perempuan.. sumenye ad.. 
            Di sini juga saye ingin mengepost gambar yg diambil dari kamera hp eyie (hasmiyuhairi)... hanya tinggal beberapa jam lagi untuk diobserve tp... ak x tau nk wat ap... nnt klo lecturer datang siap la aku! 
kembali kepada cerita apit.. mase mule2 kenal dia.. dia diperkenalkan oleh seorang lagi sahabat saya.. antara alasan dia balik ke malaysia semasa bercuti semester adalah untuk datang ke majlis perkahwinan rakan baik kami... tp... hasrat tersebut tidak menjadi kenyataan selepas hadirnya orang keempat... nak wat macammane.. dah tak de rezki mereka.. tp x pe! yang penting apit sudi juga datang melepak bersama kami sambil melihat keindahan cakerawala di tgh embun sedang mari...  

Sekian dari aku... (rph sains x siap lagi.. jap g nak kene observe)..  smell ya later!


sedang membuat kira2 bajet tahun 2012


ahli mesyuarat tingkap dapur rumah


apit mmbalas mesej dari sahabat2 handai utk kepulangannye ke Aukland


jimi dan hairi x sempat bemadah dgn waiter


Ha! mamat nie aku kenal sangat... wa jumpa lu siap!


hilang tah kemane sejak hari jumaat 18/2


Jimi neutron pemikir mase depan


huh! dahsyat ye tu pun!


Ahli lembaga terendah Tmn Pakatan Jaya

Ini je lah dulu.. nak p sambung buat keje.. nnt klo ade idea nk taip ap2.. ak taip la.. sekian! 

0 katakata:

Post a Comment