Pages

Tuesday, January 18, 2011

dalam kelas kajian tindakan 2 hingga 5 pm

assalamualaikum wbt.. disebabkan kuliah atau bengkel yang terlalu lama, aku merasa sgt tidak tenteram seh... dah rase mengantuk pon ade der.. sekarang baru pukul 4, ad lagi sejam lg.. dengan secara jujur aku berkata2, aku hnye boleh memberi perhatian selama 2 jam je.. pahtu... dh mule borak2.. sebab dah penat seharian kelas... dahsyat sgguh.. penyelidikan tindakan bukan la satu mate pelajaran yang senang, tetapi ia memerlukan pemahaman yang mendalam sebelum kita mula untuk membuat kertas kerja.. mau x mau kene la ikut jugak.. praktikum dah x lama lg tinggal seminggu ja nak start.. 3 bulan x de kat maktab.. so susah sikit la utk membuat perbincangan dgn lecturer..so langkah awal adalah utk memahami penyelidikan tindakan dengan bersungguh2..sampai di sini sahaja warkah saya.. izinkan saya mengundur diri..smoga berjumpa lagi...(NHAH)

0 katakata:

Post a Comment