Pages

Tuesday, July 12, 2011

elaun dah masuk..


Alhamdulillah.. penantian berakhir juga.. RM 2720 telah dimasukkan kedalam akaun ak.. tp.. agak mengecewakn.. jumlah sebenar yg patut dtrima adalah RM 3570.. Mana agaknye yang selebihnya??? pelik tapi benar.. Rakan2 dari maktab laen rata2 mendapat elaun penuh.. tetapi di maktab kami hanya mndapat sehingga pertengahan bulan 11.. pelik tapi benar..

Harapan ak supaya segala yang benar perlu di tunjukkan kepastiannya, supaya dapat dijadikan panduan di dalam merancang atau merencanakan sesuatu perkara itu. Kami memerlukan penerangan berkenaan hal ini kerana kami masih berada di dalam tahun pengajian 5 tahun setengah walaupun ketika itu kita berada pada bulan 12.. Manalah tahu, mereka hanya memasukkan sebahagian sahaja dan selebihnya akan dimasukkan kemudian..

Di sekolah pula pelbagai projek perlu dijalankan oleh ak dan pasangan seinternship untuk memenuhi kehendak tugasan semasa di sekolah. ini menyebabkn kami perlu mencari beberapa projek yang sesuai untuk dijalankan di sekolah... pada minggu ini sekolah tempat ak berinternship akan mengadakan hari kanti sekolah.. pelbagai makanan, minuman dan barangan ada dijual.. tetapi cara membelinya memerlukan kupon yang perlu dibeli dari pihak sekolah.. Aku telah diamanahkan untuk menjagaa rumah hantu dan ini amat sungguh menakutkan aku sedangkan aku tidak mempunyai pengalaman berkenaan rumah hantu. Di harap guru - guru dapat memberi bimbingan dan tunjuk ajar kepada aku di dalam memastikan program ini dilaksanakan dengan jaya..


Tidak kurang hebatnye dengan kajian tindakan. Kajian tindakan masih di dalam penstrukturan semula apabila ujian pra telah diberikan kepada murid untuk menguji kefahaman mereka setelah mereka belajar topik ini pada bulan april yang lalu. Penggunaan kaedah koperatid jenis JIGSAW II agak memerlukan masa tetapi diharapkan aku dapat menggunakan masa yang ada untuk penghasil yang baik dan berkesan kepada murid kelas kedua terakhir.. Tapi.. x pe la.. sampai di sini sahaja untuk kaki ini.. Semoga baik - baik sahaja hendaknya..


Sekian shj untuk entri kali nie..

                >need you<

0 katakata:

Post a Comment